tirsdag 24. august 2010

Bilder av kidsa 5 :)

Nå har tobeiningen vår lagt ut annonse på finn.no. Hu skal gi bort kidsa mine sier hu... Så jeg fikk beskjed om å finne de beste bildene av oss så folk skulle kunne nyte synet av mine søte små. Jeg har jo vært imot at de skal gis bort, men skjønner jo hva tobeiningene mener med at tre småpuser kan bli litt mye i lengden... Så nå håper jeg bare at det er noen snille tobeininger der ute som har lyst til å adoptere ungene mine :) Jeg er jo langhåret, men pappaen dems var en korthåra kjekkas som var her i våres, så ungene blir nok ikke like lange i luggen som meg, men heller ikke helt korthåra :) Håper dere syns dem er like skjønne som både jeg og tobeiningene mine. :)
Kos dere med alle bildene hvertfall :)
Mammamelk er fortsatt topp, derfor får de ikke reise hjemmefra enda..


Det å ligge på stoler oppunder bord liker de alle tre :)


Men de kan også likke som en liten krull og bare nyte kattelivet..


Her koser lillegutten seg sammen med den ene tobeiningen min. Han eeeeeelsker kos.


Her er veslefrøkna mi. hu er ganske lik meg, men det er som å se seg i speilet for hu har fargene på motsatte sider... og noen ganske artige bein. Tobeiningen som var med på fødselen kalte henne først svartfot for å skille dem, som om ikke jeg klarte å skille dem... Hrmmf... men men ca. 15 september er ungene mine klare for å reise fra meg, så sjøl om jeg kommer til å sørge meg helt bort så håper jeg bare de får det bra der se kommer :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar