torsdag 24. juni 2010

Jeg liker å sløve'n

Jeg liker å slappe av.... og jeg er i motsetning til de fleste tobeininger jeg kjenner, ikke avhengig av å sove i seng... Men det er jammen godt noen ganger ;)Da strekker jeg godt ut..

Ellers er det veldig bra at tobeiningene mine har puff i stua... Det er digg! For da kan jeg slappe av og samtidig ha litt oversikten... Også får jeg fulgt med litt på TV ;)

Noen ganger mens jeg sover, finner matmødrene mine på masse rart... og av en eller annen grunn syns de visst det er gøy å ta en haug med bilder da.. (tenker de ikke på den klikkelyden eller?) Her er hvertfall et av eksperimentene:


Detaljbilder er visst også noe som er veldig gøy å ta... Og jeg kan jo forstå det, for jeg er ganske fornøyd med utseende mitt jeg altså :)


Men nå om dagen har jeg litt tungt for alt... Alt er slitsomt!! men matmor sier jeg er heldig som snart får babyer... Ja og istad avslørte hu for søstra si at denne bloggen har jeg i stor grad fått for at MINE barns nye matmødre/fedre skal kunne følge med... Ærlig talt, trur hu ikke jeg skjønne tobeinsk eller?? Nok en gang sier hu at jeg ikke skal ha mine egne barn... Men hu sier at jeg skal få lov til å beholde en guttepjokk da :):):):)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar